Download Aplikasi Android "Lirik Lagu"

2013-03-23

Cheat Monster Galaxy Star Seed

Cheat Monster Galaxy Star Seed
Cheat Monster Galaxy Star Seed
Cheat Monster Galaxy Star Seed hari ni aku agak not in mood nak becakap. lebih banyak aku becakap, lebih banyak aku membebel Monster, lebih banyak aku buang air liur nak mengumpat, macam da lebih banyak aku lupa ingatan. ya, itu lah yang terjadi. benda² kecik pun aku hampir lupa. bab makan?kadang² bab makan minum pun aku da mula terlupa nak buat. nak kata Galaxy aku pelupa, rasanya tidak kot..still ingat nama aku, nama suami aku, nama bos aku, nama org² yg dekat dgn aku..ngeh³..utk itu, lebih baik korang bediam diri dari korang makin hari makin lupa ingatan. lalala..

Cheat Monster Galaxy Star Seed mcm biasa, hari jumaat aku lebih suka menghabiskan masa di ofic sahaja, lebih rela duduk bejam² kat ofic on jumaat ni semata² blog ala² pinky suda ni. wah gitu lor, neway tinggal 2 bulan lagi nak ke new year kan? cepatnya masa berlalu. bulan oktober ni, mungkin ada "tragedi oktober" kan utk korang?hehe...for me, bulan 10 ni genap setahun aku mendapat title 'isteri orang' lalala..tp tak peknen² lg..opss, itu bukan sebab tak nak ye kengkwn dan bukan sebab tak de rezeki lg..lalala...

nak citer hari ni punya pasal tak de mood, mungkin disebabkan cuaca panas kat ofic ni. tak pun pasal lupa ingatan?hehe.. aircon kat ofic aku ni ada sengal sikit. buat hati aku panas je selalu dan tak de mood. asyik2 tak de mood jer...hi²..argh! hari ni last day keja, ecok mmg cuti..tp aku akan meng 'ot'kan diri sendiri..ni pasal geng bas sekolah tak selesaikan lagi most of importanting (speking lor) paper utk isnin next week nak di gunapakai...aku agak fed up sikit..da bekali2 i tell him, risau juga nnti tak siap or what ever, septtnya benda tu da boleh siap hari ni..tidak! jgn buat Cheat Monster Galaxy Star Seed aku marah.nanti aku makin bersuara, makin hari makin aku lupa ingatan...toink²!